Zarządzanie

  • podejmowanie decyzji w zakresie zwykłego zarządu
  • utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem
  • zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości
  • reprezentowanie wspólnoty na zewnątrz oraz w stosunkach między wspólnotą a poszczególnymi właścicielami lokali
  • kierowanie bieżącymi sprawami wspólnoty
  • prowadzenie spraw finansowych wspólnoty
  • nadzór nad jakością usług świadczonych na rzecz wspólnoty
  • przygotowywanie i organizowanie zebrań
  • przygotowywanie uchwał i wykonywanie uchwał właścicieli
  • przygotowywanie sprawozdania finansowego oraz rocznych planów gospodarczych
  • zawieranie i wypowiadanie umów w imieniu wspólnoty
  • prowadzenie i przechowywanie dokumentacji wspólnoty
  • ubezpieczanie nieruchomości wspólnej
  • udzielanie informacji właścicielom i udostępnianie im do wglądu i kontroli dokumentacji finansowo-księgowej

oraz
  • obsługa administracyjno – eksploatacyjna
  • obsługa i nadzór techniczny
  • obsługa finansowo - księgowa
  • obsługa prawna
  • organizacja i nadzór nad utrzymaniem czystości
  • organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenów zielonych
  • organizacja i nadzór w zakresie usług ochroniarskich
  • przejęcie nieruchomości od poprzedniego zarządcy lub administratora
  • inne czynności zgodnie z życzeniem zleceniodawcy
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem